آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد
سرخط خبرها

اولین مرکز رشد شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه دفاعی در مشهد افتتاح شد | «نصیر»؛ چشم‌انداز پیوند صنایع دفاعی با مراکز فناور

  • کد خبر: ۲۳۷۱۶۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
اولین مرکز رشد شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه دفاعی در مشهد افتتاح شد | «نصیر»؛ چشم‌انداز پیوند صنایع دفاعی با مراکز فناور
آیین افتتاح مرکز رشد واحد‌های فناور دفاعی با عنوان «مرکز رشد نصیر» با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی‌نژادنوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاح مرکز رشد واحد‌های فناور دفاعی با عنوان «مرکز رشد نصیر»، ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳) با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی‌نژاد‌نوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، علی اسماعیلی رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صنایع دفاعی برگزار شد.

پیوند صنایع دفاعی با مراکز فناور

سردار مهدی‌نژاد در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حقیقت امروز این است که بسیاری از نیازمندی‌های دفاعی کشور با نیازمندی‌های فناورانه سایر عرصه‌ها مشابه است؛ به طوری که همان تکنولوژی مؤثر در حوزه پتروشیمی، برق و صنایع زیرساختی در مصادیقی در عرصه‌های دفاعی نیز به کار برده می‌شود.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی، همکاری‌های بخش دفاعی با سطوح مختلف ملی به صورت تصاعدی درحال افزایش است. امروزه نیز که شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های فناوری هستیم، این ضرورت وجود دارد که صنایع دفاعی هم از امکانات و دستاورد‌های موجود بهره‌مند شوند.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم در این رابطه، پارک‌های علم و فناوری هستند. در جریان بازدید امروز، اولاً درباره میزان زمینه‌های گسترش همکاری‌ها صحبت شد و پس از آن، قرار شد تا ظرفیت قرارداد‌های نیمه‌تمام قدیمی دوباره احیا شوند. ایجاد مراکز رشد مشترک میان پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی و ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره برد تا توانمندی‌های نوآورانه بر پیشرفت‌های دفاعی تأثیر بیشتری داشته باشند.

اولین همکاری مشترک با مراکز دفاعی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی نیز در ادامه گفت: هدف از ایجاد این مرکز، توسعه زیرساخت‌های فناوری در عرصه صنایع دفاعی است تا فناوری با اقتضائات این فضا پیوند بیشتری پیدا کند. این اولین مرکز مشترک با بخش دفاعی کشور است که خراسان‌رضوی پیشتاز آن بوده و واقعیت ملموس برای ما نیز آن است که نیاز‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت پارک خراسان‌رضوی به این است که دوره‌های توانمندسازی و رشد را برای شرکت‌های فناور فراهم کند و طبق مذاکرات انجام‌شده، قرار است حدود ۲۰ شرکت تخصصی به‌طور متمرکز بتوانند محصولات خود را در راستای نیاز‌های اعلام‌شده از طرف مراکز دفاعی و ستاد کل نیرو‌های مسلح، به شیوه موضوعی و تخصصی تولید کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->